Συχνές Ερωτήσεις για το Skroutz Academy


Τι είναι το Skroutz Academy


To Skroutz Academy είναι η πλατφόρμα εκπαίδευσης αποκλειστικά για τους συνεργάτες του Skroutz όπου:

  • Βρίσκετε όποια πληροφορία χρειάζεστε
  • Ενημερώνεστε πρώτοι για ό,τι νέο έρχεται
  • Ανακαλύπτετε tips αύξησης πωλήσεων
  • Λύνετε όλες σας τις απορίες

Στόχος του Skroutz Academy είναι να σας υποστηρίξει εκπαιδευτικά ώστε να αξιοποιήσετε στο μέγιστο την συνεργασία μας, να βελτιώσετε την επιχειρησιακή σας απόδοση και να πετύχετε ακόμα περισσότερες πωλήσεις στο Skroutz!


Σύνδεση στο Skroutz Academy


> Πώς δημιουργώ τον λογαριασμό μου;

Ο λογαριασμός σας έχει δημιουργηθεί αυτόματα με βάση το email που συνδέεστε και στον χώρο συνεργατών, με απαραίτητη προϋπόθεση την εξόφληση της ετήσιας συνδρομής σας στο Skroutz.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε, είναι να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας.


> Πως ενεργοποιώ τον λογαριασμό μου;

Για να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας στην εκπαιδευτική πλατφόρμα θα πρέπει:

  • να αναζητήσετε στο email με το οποίο συνδέεστε στο χώρο συνεργατών το μήνυμα που λάβατε κατά την αυτόματη δημιουργία του λογαριασμού σας, με θέμα “Ενεργοποίηση λογαριασμού”, (το link παραμένει ενεργό 48 ώρες από την στιγμή που στάλθηκε)
  • να επιλέξετε τον σύνδεσμο “Δημιουργία κωδικού Skroutz Academy” και
  • να καταχωρήσετε τον κωδικό που επιθυμείτε στο παράθυρο που θα οδηγηθείτε.

Στη συνέχεια πραγματοποιήστε την πρώτη σας είσοδο στην πλατφόρμα καταχωρώντας το email σας και τον κωδικό που μόλις δημιουργήσατε.


> Δεν πρόλαβα να ενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου εντός 48 ωρών.

> Δεν έλαβα ή δεν βρίσκω το email ενεργοποίησης του λογαριασμού μου.

> Δεν έχω ή ξέχασα τον κωδικό Skroutz Academy.

> Συμπληρώνω το email μου για την δημιουργία νέου κωδικού, αλλά δεν λαμβάνω κάποιο μήνυμα.

> Πώς συνδέομαι στο Skroutz Academy;

Για την επιτυχή σύνδεσή σας στο Skroutz Academy, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Μεταβείτε στο Skroutz Academy, επιλέξτε το κουμπί “Είσοδος” και στη συνέχεια το “Δημιουργήστε νέο κωδικό Academy”.
  • Συμπληρώστε το email με το οποίο συνδέεστε στο χώρο συνεργατών και σύντομα θα λάβετε εκεί νέο μήνυμα με έναν σύνδεσμο που θα μείνει ενεργός για 20 λεπτά.
  • Ο σύνδεσμος αυτός θα σας ανακατευθύνει στο να καταχωρήσετε έναν κωδικό πρόσβασης της επιλογής σας.

Πλέον θα μπορείτε να συνδέεστε στο Skroutz Academy με το email σας και τον κωδικό που επιλέξατε.

Προσοχή! Δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο Academy με όποιο email επιθυμείτε, καθώς σας έχουμε ήδη εγγράψει στην πλατφόρμα εκπαίδευσης με το 1o email που είχατε δηλώσει κατά την συνεργασία σας με τον Skroutz. Αν καταχωρήσετε οποιοδήποτε άλλο email κατά την παραπάνω διαδικασία, δεν θα λάβετε πίσω το email για την επιλογή κωδικού.

Αν θέλετε για οποιονδήποτε λόγο να αλλάξουμε το email με το οποίο σας έχουμε εγγράψει, ώστε να συνδέεστε και να λαμβάνετε επικοινωνίες σε αυτό, ανοίξτε σχετικό ticket με θέμα “Αλλαγή email Skroutz Academy”.


> Μπορώ να αλλάξω το email με το οποίο θα συνδέομαι στο Skroutz Academy και θα λαμβάνω ενημερώσεις;

Πρόσβαση στο Skroutz Academy μπορείτε να έχετε μόνο με ένα από τα email που έχετε πρόσβαση και στον Χώρο Συνεργατών.

  • Αν το email με το οποίο θέλετε να συνδέεστε στο Skroutz Academy είναι ήδη διαχειριστής καταστήματος στον Χώρο Συνεργατών, τότε αρκεί απλά να μας ανοίξτε σχετικό ticket με θέμα “Αλλαγή email Skroutz Academy”.
  • Αν το email με το οποίο θέλετε να συνδέεστε στο Skroutz Academy δεν είναι διαχειριστής καταστήματος στον Χώρο Συνεργατών, θα χρειαστεί πρώτα να προχωρήσετε σε εγγραφή νέου χρήστη με το email αυτό εδώ (ανοίξτε σε incognito - ανώνυμη περιήγηση) και στην συνέχεια θα πρέπει να μας ενημερώσετε ανοίγοντας ticket με θέμα “Σύνδεση διαχειριστή καταστήματος & Skroutz Academyεδώ, ώστε να συνδέσουμε και το νέο αυτό email ως διαχειριστή του καταστήματός σας και να προβούμε στην κατάλληλη αλλαγή στο Skroutz Academy.


Εκπαιδευτικά σεμινάρια στο Skroutz Academy


> Πώς συμμετέχω στα εκπαιδευτικά σεμινάρια;

Όταν η ομάδα εκπαίδευσης διοργανώνει κάποιο εκπαιδευτικό σεμινάριο, θα σας ενημερώνει με αντίστοιχο email.

Για να συμμετέχετε στα εκπαιδευτικά μας σεμινάρια ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

Εγγραφή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο

  • Ακολουθήστε το link του email που λάβατε.
    Εναλλακτικά από την αρχική σελίδα του Skroutz Academy, μεταβείτε στην ενότητα “Εκπαιδευτικά Σεμινάρια”, ανοίξτε το μάθημα του σεμιναρίου και επιλέξτε τον “Σύνδεσμο Σεμιναρίου”.
  • Στις λεπτομέρειες του σεμιναρίου, επιλέξετε το μπλε κουμπί με την ένδειξη “Εγγραφή, ώστε να κρατήσετε την θέση σας στο συγκεκριμένο σεμινάριο. Αν υπάρχουν πάνω από ένα slots διαθέσιμα, μπορείτε να εγγραφείτε μόνο σε ένα από αυτά.

Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο

  • Ακολουθήστε το link του email που λάβατε.
    Εναλλακτικά από την αρχική σελίδα του Skroutz Academy, μεταβείτε στην ενότητα “Εκπαιδευτικά Σεμινάρια”, ανοίξτε το μάθημα του σεμιναρίου και επιλέξτε τον “Σύνδεσμο Σεμιναρίου”.
  • Στις λεπτομέρειες του σεμιναρίου, επιλέξετε το κουμπί με την ένδειξη “Λάβε Μέρος, το οποίο θα σας ανακατευθύνει στo περιβάλλον όπου θα πραγματοποιηθεί το σεμινάριο. To κουμπί ενεργοποιείται 15 λεπτά πριν την έναρξη του σεμιναρίου.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την συμμετοχή σας στα εκπαιδευτικά σεμινάρια, στο αναλυτικό βίντεο εδώ.


> Σε περίπτωση που δεν καταφέρω να συμμετέχω σε κάποιο εκπαιδευτικό σεμινάριο, μπορώ να το παρακολουθήσω εκ’ των υστέρων;

Φροντίζουμε να μαγνητοσκοπούμε όλα τα εκπαιδευτικά μας σεμινάρια.

Στην αρχική σελίδα του Skroutz Academy, κάτω από την ενότητα “Εκπαιδευτικά Σεμινάρια”, μπορείτε να βρίσκετε όλα τα εκπαιδευτικά σεμινάρια που έχουν προγραμματιστεί ή ολοκληρωθεί και μπορεί να σας ενδιαφέρουν.

Επιλέγοντας κάθε ένα από αυτά που έχουν ολοκληρωθεί, θα εντοπίσετε το αντίστοιχο recording (REC), το οποίο θα μπορείτε να παρακολουθήσετε στον χρόνο σας.


Ολοκλήρωση μαθημάτων στο Skroutz Academy


> Είναι υποχρεωτική η ολοκλήρωση των μαθημάτων;

Το Skroutz Αcademy αποτελεί μια παροχή που ως στόχο έχει να σας υποστηρίξει στην άμεση εξοικείωση σας με τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες του Skroutz και να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την επιχειρησιακή σας απόδοση.

Ως τέτοια, η ολοκλήρωση των μαθημάτων είναι απαραίτητη για να μπορέσετε να αξιοποιήσετε την συνεργασία μας στο μέγιστο βαθμό.

Επιπλέον, εκπαιδεύσεις που άπτονται των κανονιστικών σας υποχρεώσεων απέναντι στον νόμο και οδηγίες σχετικά με την ορθή χρήση της πλατφόρμας του Skroutz (π.χ. εκπαίδευση GDPR), έχουν υποχρεωτικό χαρακτήρα.


> Πως ολοκληρώνω την μου εισαγωγική εκπαίδευση ως νέος συνεργάτης;

Τις πρώτες ημέρες της συμμετοχής σας στο Skroutz Marketplace, θα λαμβάνετε επικοινωνίες στο email σας, που θα σας καθοδηγούν στο να ολοκληρώσετε τα 3 επίπεδα της εισαγωγικής σας εκπαίδευσης.Oι εκπαιδεύσεις που περιλαμβάνουν, θα σας βοηθήσουν να εξοικειωθείτε άμεσα με τις διαδικασίες και τις υπηρεσίες του Skroutz.

Για κάθε ένα από τα 3 επίπεδα, αν ολοκληρώσετε μέσα στις πρώτες 90 ημέρες όλα τα μαθήματα του, συμμετέχετε στο live Webinar και επιτύχετε στο συνολικό quiz, θα λαμβάνετε σχετική πιστοποίηση και δώρο για την ολοκλήρωσή του.


> Προσπαθώ να ξεκινήσω ένα μάθημα αλλά εμφανίζεται το μήνυμα: “Δεν μπορείτε να προσπελάσετε αυτό το μάθημα μέχρι να ολοκληρώσετε τα προαπαιτούμενά του”.

Για να αποκτήσετε πρόσβαση σε κάποια μαθήματα θα χρειαστεί να έχετε ολοκληρώσει τα προαπαιτούμενα του.

Μπορείτε να δείτε τα προαπαιτούμενα των μαθημάτων αυτών, ανατρέχοντας στην αντίστοιχη ενότητα “Προαπαιτούμενα”, που βρίσκεται στην αρχική σελίδα τους.


> Ενώ έχω παρακολουθήσει ένα μάθημα αλλά δεν εμφανίζεται ως ολοκληρωμένο.

Συνήθως, για να θεωρηθεί ένα μάθημα ολοκληρωμένο πρέπει να έχετε παρακολουθήσει όλες τις ενότητες του.

Μπορείτε να δείτε τις προϋποθέσεις ολοκλήρωσης του κάθε μαθήματος, ανατρέχοντας στην ενότητα “Κανόνες ολοκλήρωσης”, που βρίσκεται στην αρχική σελίδα τους.


> Δεν βρίσκω στην λίστα μαθημάτων τα μαθήματα που έχω ολοκληρώσει, πως μπορώ να ανατρέξω σε αυτά;

Τα μαθήματα που έχετε ολοκληρώσει, εμφανίζονται ως ξεχωριστή λίστα μαθημάτων, επιλέγοντας στην μπάρα προόδου “Ολοκληρωμένα μαθήματα”.

Για να επιστρέψετε στην λίστα με τα μαθήματα που δεν έχετε ολοκληρώσει, επιλέγετε αντίστοιχα, “Μαθήματα σε εξέλιξη”.


Γενικά ερωτήματα για το Skroutz Academy


> Έχω κάποια επιπλέον οικονομική επιβάρυνση για τη συμμετοχή μου στην πλατφόρμα;

Όχι, η εκπαιδευτική πλατφόρμα Skroutz Academy περιλαμβάνεται ως παροχή στο "Βασικό πακέτο" της ετήσιας συνδρομής σας στο Skroutz.


> Θα έχω κάποιο όφελος από τα badges και τους πόντους που συλλέγω;

Τα badges και οι πόντοι, αποτελούν μια συμβολική αποτύπωση και επιβράβευση της εκπαιδευτικής σας προόδου.

Το Skroutz Academy σκοπεύει μελλοντικά να ανταμείψει τους συνεργάτες που έχουν επενδύσει χρόνο στην εκπαίδευση τους, δίνοντάς τους την δυνατότητα να εξαργυρώσουν τους πόντους που έχουν συλλέξει, σε αναβαθμισμένες εκπαιδευτικές παροχές.


> Μπορώ να συνδεθώ στο Skroutz Academy από το κινητό/tablet μου;

Φυσικά, υπάρχει εφαρμογή για iOS και Android συσκευές.

Αναζητήστε την εφαρμογή με το όνομα “TalentLMS”, εγκαταστήστε την στην συσκευή σας, συμπληρώστε ως ιστότοπο το “academy.skroutz.gr”, ως κλάδο το “Αυτόματα” και στην συνέχεια καταχωρήστε το email και τον κωδικό σας.


> Έχω ανάγκη για παραπάνω εκπαίδευση, πως μπορώ να την ζητήσω;

Μπορείτε να καταγράψετε τις εκπαιδευτικές σας ανάγκες, επιλέγοντας από την λίστα μαθημάτων, κάτω από την ενότητα “Γενική Κατηγορία”, το “Καταγραφή Εκπαιδευτικών Αναγκών”.

Έτσι, θα συλλέξουμε εύκολα τις ανάγκες σας και θα φροντίσουμε να σας παρέχουμε άμεσα, τις αντίστοιχες εκπαιδεύσεις.


> Για οποιοδήποτε άλλο ερώτημα σχετικά με την πλατφόρμα εκπαίδευσης, που μπορώ να απευθυνθώ;

Για οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα ή ερώτημα έχετε, μπορείτε να ανοίξετε σχετικό ticket μέσα από τον χώρο συνεργατών επιλέγοντας την κατηγορία “Γενική ερώτηση”.